Wysyłka

Standardowy czas dostawy zamówienia wynosi od 2 do 5 dni roboczych.

Jest to czas potrzebny na zaksięgowanie pieniędzy, przygotowanie paczki oraz jej dostawę. Gdy paczka będzie gotowa i zostanie wysłana, powiadomimy Cię o tym w e-mailu.

 

Dostawca 

W ramach dostawy oraz zwrotów zamówień Sklep O! nails korzysta z usług firmy DPD (przesyłki standardowe) oraz firmy InPost (paczkomaty).

 

Koszt dostawy 

1. Dla zamówienia poniżej 300zł: 

 InPost - paczkomaty: 

  •   14zł - przy płatności z góry - przelewem lub przez Paynow

 DPD: 

  •   18zł - przy płatności z góry: przelewem lub przez Paynow

  •   24zł - przy płatności za pobraniem

2. Dla zamówienia od 300zł: 

 InPost - paczkomaty: 

  •   0zł - przy płatności z góry - przelewem lub przez Paynow

 DPD: 

  •   18zł - przy płatności z góry: przelewem lub przez Paynow

  •   24zł - przy płatności za pobraniem

2. Dla zamówienia od 500zł: 

 InPost - paczkomaty: 

  •   0zł - przy płatności z góry - przelewem lub przez Paynow/Przelewy24

 DPD: 

  •   0zł - przy płatności z góry: przelewem lub przez Paynow/Przelewy24

  •   0zł - przy płatności za pobraniem

3. Odbiór osobisty w salonie O! nails (ul. Jemiołowa 44/106, 53-426 Wrocław): 0zł (darmowa)

 

Płatność 

Sklep O! nails oferuje użytkownikom następujące bezpieczne formy płatności:

  1. Płatność gotówką przy odbiorze

  2. Płatność za pobraniem

  3. Bramka płatności Paynow 

  4. Bramka płatności Przelewy24.pl (w tym Apple Pay oraz Google Pay)

Sklep O! nails NIE OBCIĄŻA użytkowników dodatkowymi opłatami za realizację płatności przy użyciu bramki płatności.

 

Zwroty

Użytkownikom przysługuje prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni kalendarzowych od dokonania zakupu bez podania przyczyny.

W tym celu należy zgłosić chęć zwrotu towaru wysyłając maila na adres sklep@onails.pl podając w treści maila następujące informacje:

  • Imię i nazwisko,

  • nr zamówienia,

  • nr konta na który ma zostać dokonany zwrot (jeśli wybrano inny sposób płatności niż Paynow)

 

Reklamacja

Jeśli zakupiony artykuł posiada wadę lub jest uszkodzony, prosimy o zgłoszenie reklamacji.

Aby umożliwić szybkie rozpatrzenie reklamacji, należy wysłać maila na adres sklep@onails.pl podając w treści maila następujące informacje:

  • Imię i nazwisko,

  • nr zamówienia,

  • dane dotyczące reklamowanego produktu,

  • szczegółowy opis wady

 

Dodano produkt do ulubionych